با 4790k بالا میاد . مشکلی نیست .فقط بعد از نصب ویندوز بایوس رو اپدیت کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vcvb برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با 4790k بالا میاد . مشکلی نیست .فقط بعد از نصب ویندوز بایوس رو اپدیت کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vcvb برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hamed 111 (25-11-14), Rezasam1 (25-11-14), مهدی بهادرفر (25-11-14), vcvb (25-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks